Het GlobeScope-team is sinds 1 april versterkt met communicatieadviseur Helene de Bruin. Zij verzorgt de mediaplanning en content voor verschillende kanalen.

Met onder meer blogartikelen, social-mediaposting en product-movies brengt Helene de steeds verder groeiende portfolio en klantenkring van GlobeScope onder de brede aandacht. Daarnaast coacht, motiveert en stimuleert zij het team om te communiceren over de mooie en interessante producten die GlobeScope ontwikkelt en aanbiedt.

Speciale actie

GlobeScobe staat in nauwe verbinding met de markt waarin zij opereert. Daarom biedt GlobeScope in deze bijzondere tijd een speciale actie aan. In april en mei 2020 is het gebruik van StreetSpotter, Smart Document Analyzer en Smart Pricacy Analizer gratis. Deze actie moet natuurlijk breed gecommuniceerd worden. Een mooie binnenkomer voor onze nieuwe communicatieadviseur.

“Fijn dat ik direct kon meedenken en helpen. Als communicatieadviseur val je dan meteen je neus is de boter. Helemaal leuk om te zien dat deze speciale actie wordt opgepikt”, aldus de nieuwe communicatieadviseur. “We zien het gebruik en het aantal volgers van ons LinkedIn-platform groeien en het verkeer naar de website en de speciale actiepagina toenemen. Nog interessanter is dat steeds meer gebruikers de producten van GlobeScope waarderen. We hebben al weer nieuwe klanten mogen verwelkomen. Houd GlobeScope dus in de gaten via LinkedIn en de blogs op onze website.”

Helene de Bruin werkt(e) onder meer voor Boskalis Nederland, Coneco, Gispen, Royal Swinkels Family Brewers en Unilever. Ze is lid van Redactieprofs.