De Smart Document Analyzer (SDA) wordt doorgaans op maat ingericht op basis van door de klant aangereikte documentcategorien, documenttypes en informatie-elementen (metadata-elementen).
In het kader van deze actie bieden we in de maanden april en mei 2020 toegang tot een basis SDA-omgeving:
- Wij vullen de SDA met een basis-set aan voorgetrainde documententypen
- U geeft aan welke gebruikers namens uw organisatie toegang moeten krijgen.
- Wij voorzien deze gebruikers van een account en een snelstart-handleiding.
- U kunt aan de slag!
Om een document te herkennen en te annoteren logt u in op de SDA, uploadt het document, laat de AI-engine het documenttype en informatie-elementen analyseren, u corrigeert waar nodig en downloadt het geannoteerde document met metadata. U kiest zelf voor het verwijderen van documenten. Periodiek en in overleg verwijderen wij overbodige documenten uit de actie-omgeving.
Wilt u de SDA meer geïntegreerd inzetten in uw organisatie om
- de SDA aan te roepen vanuit taakapplicaties?
- bulk documenten te laten uploaden, verwerken en downloaden?
- een specifieke workflow voor ondermeer validatie in te regelen?
- een koppeling te leggen tussen de SDA en uw eigen Document Management Systeem?
Dan heeft u een complete inrichting nodig die wij uiteraard graag voor u verzorgen. Ook dan betaalt u in de maanden april en mei 2020 geen licentiekosten.
Kijk voor de volledige beschrijving op de SDA-pagina.